کــــــاش بـــودی تا در اغـــــوش تــــــــــو خستگی از تن بیرون کنم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 533
نویسنده : نوری

کــــــاش بـــودی تا در اغـــــوش تــــــــــو خستگی از تن بیرون کنم
این چشمــــــای همیشه منتظـــــــر به راهت را پــــــــر از من کنم

یادته ارزوی من و تـــــــــو این بـــــــــــــــود که یک روز با هم باشیم
بشینیـــــــــــــــم درد دل کنیم و رو در رو در اغــــــــوش هم باشیم

حالا ارزوم شده که بـــــــــــرگردی و بگی هنــــــوز تـــــــــــو را دارم
شب و روز را به هـــــــــــم می دوزم و از تـــــــــــو گفتن شده کارم

نمی دانم چی شد چـــــــــرا نخواستی من در اغوش تـــــــو باشم
قول میدم که بـــــــر گردی بـــــــــذر عشق و دوستی در دل بپاشم

تمـــــــام ارزوی این دل خلاصه شده عشق تــــــــو و با تــــــو بودن
به تـــــــــو فکر کردن و از عشق تــــــو و چشم های تــــــو سرودن

این دل پــــــــــر از حرف های ناگفته است بـــــرای از تـــــــــو گفتن
اما چه کنــــــد دل وقتی با نبـــــــــودن تــــــــو زبان عشق را بستن

درد دل و عشق مـــــــرا غیر خــــــــدا و تـــــــو هیچ کس نمی داند
شاهد عشقم گـــــــــریه های شبانه است که از تـــــــو می خواند

کاش به هوایی تــــــــو یک شب پـــــــــرنده ی شوم و ایم به کویت
پــــــر بکشم به هـــــــــــر کجا شاید که پیدات کنم و بیام به سویت

پــــرنده ای باشم و هــــــر شب پــــر بکشم تا نزدیکی های خیالت
بـــرسم به خونه ای تـــــــو و بی درنگ ســـــــرم و بذارم روی بالت

عشقم رنگ و بـــــــوی خدا می گرفت اگر تنها تـــــــــــــو را داشتم
یا وقت گـــــــریه های شبـــــانه سر روی شـــــــونه هات میذاشتم

من همانی هستم که برای تــــــو , تـــــــــو اسمان ستاره ساختم
من همانی هستم که به یک نگاه تـــــــو دلــــــم را عاشقانه باختم

من همانی هستم که در خــــــواب و خیال عشق تـــــــــــو را دیدم
من همــــانی هستم که به خاطر عشق تــــــــــو از همه دل بریدم

نپــــــرس کی و کجا چه وقت برام تـــــو اسمــــــان ستاره ساختی
از همان نگـــــــاه اول تـــــــــو چه جـــــوری دلت را عاشقانه باختی

نمی دونم که چی شد چـــــــرا این دل با دیــــدن تـــــــو دیوانه شد
خط کشید رو همه چیز زنــــــدگی عشق تـــــــــو براش نشانه شد

خیلی ساده و راحت دل عـــــــاشق را به زیر پـــــای تــــــو گذاشت
با اینکه عشق تـــــــو براش هیچی به جــــــــــز غم و ماتم نداشت

شب و روز نــــــــاله کـــرد و همش نشست و از عشق تــــــو خوند
دل تـــــــو به جـــــــای نوازش امــد و حسرت عشق و به دل نشوند

دوست داشتن تـــــو و حسرت داشتن تـــــو همیشه بوده و هست
کــــــاشکی می دیدی یا که می شنیدی صدای قلبی که شکست

با اینکه ذره ذره خــــــــــورد می شد باز دل تــــــــــــو را صدا می زد
با هــــــر نفس و هــــــر طپش حتی تـــــو خواب تـــــــو را رها نکرد

به جز مهـــــــربانی و دوست داشتن دل از تـــــــــو چی می خواهد
به خــــــدا غم دوری و فراغ تــــــــو هر لحظه عمـــــرم را می کاهد




مطالب مرتبط با این پست :

بهترین ها از دنیای دف نوازي و موسيقي سنتي، دنياي هنر و هنرمندان

شما از 1 تا 20 چه نمره ای به وبسایت میدهید؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پلاک 10 و آدرس plak10.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

 






RSS

Powered By
loxblog.Com